נוסעים לשבתון בסן פרנסיסקו!!

טוב אז יש לי הפתעה קטנה. לאמא יש שבתון עכשיו, אז אנחנו עוברים לארה”ב לשנה!! כולם שואלים אותי למה עכשיו דווקא, רק חצי שנה אחרי שקנינו בית, אני רק התחלתי בית ספר חדש השנה, גרש המורה סקסופון שלי כבר תכנן שאני אהיה ברביעיה, וגם כבר חשב לי על כמה תחרויות… אבל האמת שכל המשפחה ממש מתרגשת וחושבת על הנסיעה כהרפתקה חדשה ומפתיעה. ואני האמת ממש בא לי עכשיו, למקרה שאתם לא יודעים עלי, אני אוהב הפתקאות, ואני אוהב שינויים. אני אחד שמשנה אפילו אם טוב לי, רק בשביל השינוי.

אמא תחקור באוניברסיטת סטנפורד, ואנחנו נגור בעיר קטנה בשם מנלו פארק, ליד סן פרנסיסקו!! אל דאגה, אני אמשיך לכתוב בבלוג, ואני גם אפרסם את כל ההרפתקאות שלנו שם. אבא ימשיך לעבוד באינטל מרחוק, כי הוא עושה שיחות עם ארה”ב כל הזמן, אז עכשיו הם פשוט יהיו בבוקר במקום בלילה. אני ומתן נלמד בבית ספר שם מן הסתם, ואני אמשיך ללמוד מוזיקה אצל מורה שם. אני האמת ממש מתרגש לקדיש את השנה הזאת לפיתוח הג’אז שלי, לפני שאני חוזר לגרש, ולרביעיה וכל העומס הזה. ומשהו מצחיק: אני אעשה את כיתה ז’ עוד פעם בגלל שהיום הולדת שלי בנובמבר ולפי השנתון שם צריך להיות בן 13 לפני ספטמבר. ואז שנחזור לארץ אני אקפוץ ל-ט’. משהו נחמד לספר באמת או שקר.. ורוצים לשמוע משהו מגניב, וקצת מפחיד? אנחנו טסים בראשון באוגוסט, שתכלס זה רק עוד… ( תופים תופים ): שמונה ימים!! מטורף אה.

בית הספר שלי במנלו פארק

אז כמה דברים מעניינים: נגור בקומפלקס עם בריכה שזה ממש נחמד!! כמה מהדברים שאנחנו רוצים לעשות: יש מסעדת 3 כוכבי מישלן שמדורגת מקום 35 בעולם אז אני מתכנן לאכול שם בבר מצווה!! לצערי עולה 365 דולר לבן אדם אבל, בר מצווה!! לגבי עלייה לתורה בבר מצווה אני כבר עושה אותה בארה”ב, אבל בגלל שלא כזה נכיר שם אנשים אחרי 3 חודשים חשבנו אולי לעשות את הבר מצווה אצל המשפחה שלנו בלוס אנג’לס ( עדיין לא שאלנו אותם כמובן ). מבחינת מוזיקה אני כנראה אמשיך אצל מורה פרטי גם בסקסופון וגם בפסנתר, ודווקא אלמד יותר ג’אז. יש ג’אז סקול בסטנפורד אז יכול להיות שאני אהיה בביג בנד או משהו כזה. אני ומתן כבר תכננו רבות חופשות סקי, ושנינו מתכננים לשכנע את ההורים לנצל את אתרי הסקי כדי לגלוש הרבה. ויכול להיות שנעשה טיול גדול בארה”ב לפני שנחזור, ביולי הבא.

הבריכה המשותפת בקומפלקס

טוב אז בעוד שמונה ימים אתם כבר יכולים לצפות לפוסט עם צילומים מהטיסה, ומהדירה שלנו, ריקה לגמרי. חשבתי שבטח אני ארצה לכתוב הרבה על השבתון, אז יצרתי את העמוד הזה שבו כל הפוסטים שקשורים בשבתון יופיעו כאן: שבתון. אז זה באמת קורה. שנה שלמה של לגור בחו”ל, ואז בדיוק בשיא נחזור לארץ. אני בטוח שאקח לי כמה פעמים טובות עד שאני אזכור לדבר אנגלית עם כולם. בטח האמריקאים האלה יחשבו שאני איזה משוגע שניגש אל אנשים ומדבר איתם בג’יבריש..

שתפו עם העולם !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *