השבוע העמוס בתבל

היום ה-14 ליוני 2021, השעה 7:21 בבוקר, עדיין במיטה, אני שומע צ’ארלי פרקר ומיילס דייוויס, אני מתחיל בשמונה ורבע בית ספר אז כנראה עדיף שאני אתארגן עכשיו, אבל אני מקדיש לקוראים שלי זמן. בפוסט הזה אני יספר קצת על השבוע העמוס והמשוגע שלי.

ביום חמישי ה-10 השבוע מתחיל ( השבוע יהיה חמישי עד חמישי ). ב-10:00 בבוקר מתחילה השמעת הסקסופון של כל כל התלמידים של גרש. בכל מחצית יש השמעה מטעם הקונסברטוריון. היה מאוד מעניין לשמוע את התלמידים האחרים, וגם אני תלמיד של גרש אז ניגנתי גם. אני חושב שהלך די טוב, אני מרגיש ששנה שלמה של עבודה קשה סוף סוך השתלמה לי. הנה הסרטון שלי מנגן למי שרוצה לצפות.

אחרי ההשמעה אני חוזר לשעה בבית ואז נוסע לגבעת רם לטיול של “בית ספר למדעי החלל”. זו תכנית כזאת שלומדים על חלל של שלוש שנים, אני הייתי מכיתה ה’ אז זאת השנה האחרונה. נסענו ליד מצפה רמון והיה האמת ממש מגניב. עשינו צפיות והסתכלנו בטלסקופים וזהו בעיקר. הנה כמה תמונות:

תמונה של שביל החלב מהפוסט שבוע עמוס
שביל החלב – תמונה מהטיול

אני חוזר לבוקר של שישי לירושלים וישר נוסע לבריכה ברחובות יחד עם כל המשפחה לאירוע של האוניברסיטה. ומשם אנחנו הולכים לארוחת ערב אצל חברים שלנו ברחובות. אנחנו חוזרים הבייתה בתשע וחצי בערב ואני משלים קצת שעות שינה. נו עמוס או מה? וחכו יש המשך

בשבת בבוקר באים אלינו 2 חברים של אבא מהצבא והמשפחות שלהן לברנץ’. אחת המשפחות אנחנו נפגשים די הרבה ואחת אבא לא ראה מאז הצבא אז היה נחמד להכיר אותם. בערב אני ואבא הולכים לקונמרט של דורון חזן. דורון הוא תלמיד לשעבר של גרש שעזב באיזה גיל 15 את הבית ספר ועבר לצרפת ללמוד מוסיקה. כן זה מסוג הדברים שקוראים עם גרש. בקיצור עכשיו הוא בארץ קצת זמן ועשה קונצרט והיה מדהים. הוא כל כך מטורף שהוא ניגן יצירה שלמה של 2 צלילים או יותר באו זמנית. על סקסופון!! בעיקרון זה לא אמור להיות אפשרי אבל מצאו טכניקות. הבעיה היחידה היא שזה נשמע די איום ונורא. אבא אמר שזה עינוי ועכשיו בא לי לעשות דווקא ולנסות ללמוד את זה בקיץ. בבית. וווווווווהההההההה ( צחוק מרושע ).

יום ראשון יש לי בית ספר וחזרה אחרונה של התזמורת לשנה ואני הולך הבייתה. יום שני היום לימודים האחרון, אז עשו לנו כמה שיעורים מסכמים כאלה, עשינו חזרה במקהלה לקראת הערב, וגם אני והלהקה עשינו חזרה. בשש בערב יש קונצרט של כמה הרכבים בבית ספר. אני גם במקהלה וגם בתזמורת, ואני מופיע בשתיהם. רגע, בעצם רק עכשיו אני מבין שבכלל לא סיפרתי לכם שאני לומד עכשיו שאני לומד בתיכון האקדמיה למוסיקה ומחול!! אנחנו לומדים שם את כל המקצועות הרגילים וגם תיאוריה ותולדות המוסיקה, ואני אני במקהלה ותזמורת, וגם אני וכמה חברים הרכבנו להקת ג’אז. בחזרה לקונצרט שלנו, אני חושב שגם הוא הלך די בסדר, נראה לי תאמת אני יעלה את כל הסרטונים ליוטיוב אז מי שרוצה מוזמן לצפות בנו כאן.

ביום שלישי קיבלנו תעודות. אם למישהו זה משנה התעודה שלי די סבירה, רק בערבית קיבלתי 70, אבל בכל מקרה אני רוצה ללמוד צרפתית או גרמנית, אבל לא ערבית. כל מה שאומרים על זה שערבית דומה לעברית לא ממש עוזר בלמידה… ביום רביעי לא היה לי בית ספר, אבל זה יום ההליכה הגדול. באחת נסעתי באוטובוס לכיכר פריז ומשם הלכתי ברגל לחזרה של המקהלה בימק”א. אז הלכתי קילומטר וחצי לקונסבטוריון הסדנה לעשות שיעור סקסופון עם פלג שהוא תלמיד של גרש. אם אתם עדיין לא יודעים מי זה גרש תבדקו את הפוסט הזה מתחילים עם גרש. התאמנתי עוד וחזרתי ברגל בחזרה לימק”א לקונצרט של כל ההרכבים של הבית ספר. וזה באמת היה קונצרט לעניין. המקהלה שלנו הייתה בדיחה לעומת כל הקונצרט הזה. ובמיוחד התזמורת הסימפונית של האקדמיה. זה באמת היה מהמוזיקה הטובה ששמעתי בחיים שלי. אני לא יודע אם זה האולם המרהיב, או האקוסטיקה, אבל בואנה זה כל כך שונה מלשמוע ביוטיוב!! הקונצרט הזה באמת יהיה זכור לי לנצח.

חמישי היום האחרון ללימודים אז כל הבית ספר הלך לבריכה לסוף שנה. כן בהחלט היה שבוע עמוס. היה ממש כיף להנות עם החברים, ועכשיו קלטתי שזהו. סיימתי בית ספר. אני מניח שאני שמח, אבל פתאום אני מרגיש שלא יהיה לי מה לעשות, למרות שאני יודע שזה לא נכון, אני אנגן, אבשל, אכתוב הרבה בבלוג ( יש כמה עדכונים חשובים מאוד בקרוב )… טוב נראה לי אני אסיים כאן את הפוסט הארוך בתבל, מאחל לכם שבוע וחיים מלאי הרפתקאות!!

שתפו עם העולם !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *