הגענו לארה”ב!!

טוב אז אני אגיד את זה עוד פעם למקרה שכמוני, עוד לא קלטתם. הגענו לארה”ב!! אז אני אספר לכם על כל המסע.

יום ראשון 1/8 8:00: אנחנו אחרי אריזות של בשבוע שלם, בשיא ההתרגשות. מתן עדיין מאמין שכל זה חלום ( למרוות שצבטתי אותו ). אנחנו עולים למונית העצומה אם כל 10 המזוודות שלנו ונוסעים לשדה תעופה, ומדברים על כמה שאנחנו לא מאמינים שכל זה אשכרה קורה.

במונית

הגענו לשדה תעופה העמוס, אבל שרדנו שלוש שעות של תורים ועלינו למטוס. רוב הטיסה ראינו סרטים, שיחקנו במחשב, וישנו קצת. אחרי שש עשרה שעות של טיסה עוד היינו צריכים לחכות עוד שעה במטוס עד שהמכס נפתח. בשלב הזה השדה תעופה היה אולי הכי עמוס אותו אי פעם. במכס היה תור של שעה וחצי. העבירו אותנו לתור קצר יותר, מה שגילינו לא השתלם כל כך כי תחקרו ותנו 30 דקות על מה יש בתוך הסנדוויצ’ים שלנו.

ארבע שעות אחרי שכבר נחתנו לקחנו שתי אוברים כדי להגיע לדירה שלנו במנלו פארק. חשבתי שהרבה מהדברים בארה”ב יהיו דומים לארץ כמו למשל סגנון הבנייה, הנופים, המכוניות, הכבישים, האווירה באזור המגורים, אבל לא. כל הבתים כאן בתים פרטיים, כל הצמחייה שונה, מה שכאן הוא כביש באזור מגורים בארץ כביש מהיר, וטסלות וג’יפים הם 90% מהמכוניות כאן. הכניסו אותנו ליום לדירה זמנית מרוהטת בקומפלקס שלנו. היינו די סחוטים בשלב הזה, אחרי 10 שעות בלי אוכל, 6 שעות של שינה במקרה הטוב, וג’טלג נוראי. אבל עם כל זה היינו שמחים שהגענו ומתרגשים להתחיל את החיים החדשים.

אחרי מקלחת וקצת התארגנויות הסתובבנו קצת בקומפלקס וממש יפה כאן. יש הרבה עצים יפים, יש איזה אחד שכל פעם שאני מסתכל עליו אני מרגיש אני בשוויץ. אם קראתם את הפוסט הזה: נוסעים לשבתון בסן פרנסיסקו אתם כבר יודעים את זה, אבל יש כאן בריכה, והיא מדהימה!! אני ומתן ישר קפצנו לבריכה, ואז קפצנו עוד פעם ועוד פעם למשך רבע שעה. יצאנו לאכול במסעדה מקסיקנית נחמדה, וביקרנו בסופר. היה מגניב לבקר בסופר כאן, קנינו פירות יער טריים שהיו טעימים, ואפשר לקנות בשר ודגים במחירים טובים ביחס לארץ שמשמח אותי ביותר. אפילו אפשר לקנות מולים בסופר, הפירות ים השחורים האלה שמחליקים לתוך הפה בסרטים.