חופשת סקי בבנסקו

הכל התחיל בבוקר אחד שאני ומתן קמים ושומעים בחדשות שיש שלג טוב בחרמון ושעכשיו זמן מושלם לעשות סקי בחרמון. ואז התחלנו בתמימות “אולי נעשה סקי בחרמון ?” ( אני ומתן עשינו סקי יום אחד בחרמון בשנה שעברה עם מדריך בשם קדם שאחר כך הבנו שלימד אותנו ב-4 שעות מה שבקייטנה למדנו ב-3 ימים ). ואמא אמרה שהיא תחשוב על זה. ושאמא הלכה להתקלח, אנחנו התחלנו להתבדח על שבוע בואל טורנס, עם קלאב מד, ואחרי שחזרנו מבית ספר פתאום זה נהיה רציני : אבא אומר ” אולי זה לא רעיון כזה גרוע “, ואני ומתן פתאום הצטרפנו גם ” כן, באירופה יותר זול, שבוע בכלל…” אבל אנחנו מכירים את אמא והיא פחות בקטע של להוציא כסף. והיא אמרה שאין טעם לבזבז את הזמן שלנו על הפינטוזים שלנו. אבל אנחנו לא וויתרנו ועוד באותו ערב אני ומתן הצגנו מצגת השוואת מחירים בין החרמון לבולגריה ובנס, תוך 24 שעות משבת בחרמון עברנו לשלושה לילות בבולגריה !!!

הצגת המצגת
ביגוד סקי

בשדה התעופה : תמיד בשדות תעופה מתן מצטלם עם המתן כאן !!

מתן – כאן !!!!

יום 1 : קמים מוקדם בבוקר, אוכלים ארוחת בוקר ויוצאים לחנות ציוד הסקי. בדרך פוגשים כלב ממש חמוד. אני ומתן פוגשים את המדריכה שלנו ואת שאר חברי הקבוצה בגונדלה ועוקפים בתור VIP. הקבוצה שלנו מורכבת ממני וממתן, עוד שני ילדים בני 6 וילד בן 8 שפורש תוך שעה. שעתיים עוברות ולמדנו לעשות סקי על רגל אחת. עכשיו אני נזכר בקדם ומבין איזה מדריך טוב באמת היה. אחרי ארוחת הצהריים אני עובר לקבוצה שגם התחילה באותו יום, אבל קצת יותר מצליחה ושם לפחות קצת יותר כיף. המדריך מלמד את הילדים לעצור, אני עולה ברגל גבוה ויורד עד אליו. בערב אבא מתכתב עם המדריכה שלי ושואל אם אני יכול לעבור לקבוצה עוד יותר מתקדמת שהתחילה 4 ימים לפנינו. אבל המדריכה חושבת שהם מתקדמים מדי בשבילי.

יום 2 : אני קצת מבואס מהקבוצה אבל אם משימה ברורה לעבור אל הקבוצה המתקדמת ולהראות להם מה זה. בארוחת הצהריים המדריכה של הקבוצה המתקדמת אומרת לי שאני יכול לעשות מבחן, וכמובן שעברתי. ועכשיו מתחיל הכיף. עם הקבוצה הזאת אנחנו סוף סוף עולים למסלולים האמייתים, ולא המסלולי בית ספר. ובשעתיים אנחנו גם עושים מסלול כחול של שבע קילומטר וגם מסלול אדום !! ( מסלולים אדומים ברמת קושי מאתגרת ). אבא אוסף אותנו בסוף היום, ואומר לנו שהולכים לאנשהו. עולים על אוטובוס ומגיעים ל – ( תופים תופים ) : מעיינות חמים !! מחליפים לבגד ים, איזה 3 מעלות בחוץ ואז נכנסים לבריכה חמה עם רצפת אבנים אותנטית ושוקו חם למים. אני ומתן חושבים שזה היה פעילות המים הכיפית ביותר שעשינו בחיים. והיא אפילו הצליחה להרגיע אותי.

יום 3 : קמים בבוקר וכבר מתחילים לארוז את התיקים. אני ומתן נפרדים ליום אחרון ומהנה של סקי עם הקבוצות שלנו. בשעה 12:00 עושים טקס סיום ואנחנו מקבלים מדליה, מצלמים מגנטים ואפילו תעודה ( ואני שניים, משני הקבוצות ). וזהו. נוסעים שלוש שעות לשדה התעופה וחוזרים לארץ. מדי פעם מעיפים איזה מבט אם יש איזה חופשת סקי טובה. ואני מאוד מקווה שנצליח פעם הבאה גם לשכנע את אמא.

שתפו עם העולם !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *