חופשת יומולדת של אמא

כולם יודעים על ה-20 במאי. היומלדת של אמא !! ולכבוד הקורונה גם יומלדת חגיגית מאוד. יום רביעי בבוקר : בוקר היומלדת של אמא ולא תאמינו איך הערנו אותה : בסיס בראוניז אגוזים, מוס שוקולד מריר, דסקית מרנג, מוס שוקולד לבן ופסיפלורה וקישוטי קצפת ונוגט !! פיתוח מיוחד בשביל אמא ! למתכון עוגת היומלדת של אמא

cake

חגגגנו עם העוגה, והמתנות של מתן ( שכל החופשה הצטער שהוציא עליהם 50 שקלים מהכסף שלו ). שוקולדי לינדט, כונכיות שוקולד ושמפו. ואז התחלנו לארוז. בשעה 1:00 בצהריים אנחנו על הכבישים !! אחרי נסיעה של שלוש שעות ש-39 מעלות בחוץ הגענו לישוב בשם שזור שכולו צימרים. הגענו לצימר עץ עם בריכה מהממת ונחשו מה : כל המקום שלנו !! פרקנו, יצאנו לשחייה קצרה בבריכה והלכנו לישון מוכנים ליום הבא.

יום חמישי : 6:00 בבוקר !! אמא קמה עם רעל בעיניים לקום לטייל מוקדם לפני החום. ברבע לשש בבוקר אנחנו קמים, אורזים ובאופן מפתיע מאוד, משפחת וילנצ’יק שבדרך כלל יוצאת מהבית ב-12:00 מגיעה למסלול ב-6:45 !!

tired

הטיול : חיפשנו טיול עם מים כי 39 מעלות ומצאנו טיול בשם נחל צלמון. אמא אמרה שאמור להיות בו מים, אני הייתי בספק. אבל טעיתי :

water

טיול מהמם וירוק מלא במים, עתיקות וכיף.

גומרים את הטיול וחוזרים לג’קוזי בצימר.

hot-tub

חזרנו לצימר, אכלנו צהריים ואני ומתן נימנמנו שנץ קצר עד 7:00. סיבוב לילי בבריכה וקבבים על הגריל לארוחת ערב.

sleeping

למחרת : יאיר העיר את אמא ב-5:15 בבוקר ואמא החליטה לפרגן לאבא ולצאת איתי לטיול בוקר חוזר בנחל. 5:40 : “דניאל מה אתה אומר שנצא לטיול בוקר של אתמול עוד פעם ?” ” אהה” “אז נצא ?” “אהה” ומצאתי את עצמי באוטו, הפעם בשש.

חזרנו עם מאפים של רולדין שאכלנו ליד הבריכה, עשינו צ’ק אוט ועשינו מסיבת בריכה.

pool-breeze

שתפו עם העולם !!

4 תגובות

    • מדהים השיתוף המהיר והקריא ונקרא בקלילות ועניין מהטיול יומולדת לאמא-נטע. נשמח לקרוא שיתופים נוספים. אנחנו דוד ג’ירפה ובן הדוד אריה (זוהר בגימטריה ‘אריה’)

      • דניאל אתה כותב מאוד יפה ומעניין.
        נהנתי לקרוא גם על מה שכתבת.
        תגיד למתן שזה אף פעם לא בזבוז לתת לאימא. נתינה זו אהבה.
        יעל למקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *